Biznes,ekonomia,marketing
( ilość produktów: 597 )
Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Ekonomia to stan umysłu. Ćwiczenie z semantyki języków ekonomicznych
59,91 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Efektywność strategii inwestycyjnych w zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi
89,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Człowiek, który zniszczył kapitalizm. Jak Jack Welch wmówił całemu pokoleniu liderów biznesu, że fuzje, redukcje i maksymalizacja zysku to najlepsza droga do rozwoju firmy
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Spacer po Wall Street. Sprawdzona strategia skutecznego inwestowania
104,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
45,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
99,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować
54,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy wyd. 2023
69,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:


Integracja zautomatyzowanych i zrobotyzowanych systemów wytwarzania
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Finanse zrównoważone. ESG. Przedsiębiorstwa. Sektor finansowy
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:



















