Marketing
( ilość produktów: 48 )
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
109,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
59,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
89,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 4
59,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
94,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Marketing kulturowy. Społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
57,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta
69,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
54,90 zł brutto/1szt.

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
54,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
75,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
44,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
54,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
39,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
59,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3
79,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:
- 1
- 2














