Biznes,ekonomia,marketing
( ilość produktów: 597 )
Satysfakcja z pracy Implikacje do zarządzania zasobami ludzkimi
62,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania
47,26 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Wykłady z teorii wzrostu gospodarczego. Tom 1. Ekonomia, Finanse i Zarządzanie
54,60 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Rachunek kosztów. Kluczowe zagadnienia w teorii i przykładach
65,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3
79,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Wartość realna i cena nominalna w warunkach wzrostu produkcji i dochodu
70,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

System zgłaszania naruszeń prawa i ochrony sygnalisty w przedsiębiorstwie
60,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Bez zasad. Ray Dalio - mroczne oblicze legendy z Wall Street
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zostań liderem, jakim chcesz!. Zaprojektuj własny styl przywództwa
64,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach niepewności. Wyzwania i implikacje
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Pomiędzy sensem a bezsensem pracy. Rola zachowań przywódczych w kształtowaniu przekonania o sensie pracy
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Model efektywności procesów logistycznych przedsiębiorstw w łańcuchu dostaw
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
47,26 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
54,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:


















