Biznes,ekonomia,marketing
( ilość produktów: 597 )
Władza misjonarzy. Zmierzch i świt świeckiej religii w Dolinie Krzemowej
42,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Plan Bezosa. Sekret skuteczności najlepszego sprzedawcy świata
64,99 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Megazagrożenia. 10 trendów niebezpiecznych dla naszej przyszłości
74,41 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe wyd. 2023
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
44,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
54,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Metawersum. Jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie
42,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny wyd. 2022
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Strategia błękitnego oceanu PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu wyd. 2022
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w Unii Europejskiej
59,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach wyd. 2022
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:
![KAIZEN™ jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL™] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnych](/hpeciai/116f9b122be917b967ac21d059cda97b/pol_il_KAIZEN-TM-jako-strategia-Zastosowanie-oceny-Przeplywu-Synchronizacji-i-Poziomowania-FSL-TM-do-pomiarow-i-doskonalenia-wynikow-operacyjnych-74342.jpg)
KAIZEN™ jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL™] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnych
79,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje.
64,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zarządzanie projektami innowacyjnymi. Aplikacje w środowisku PLM
69,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji
104,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
39,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Prawo do wizerunku. Co warto wiedzieć przed publikacją zdjęć i filmów
59,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Pierwsze kroki menedżera. Jak zadbać o wyniki, zespół i siebie
49,90 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Negocjacje międzykulturowe i współpraca międzynarodowa w biznesie i administracji
69,00 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
59,01 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:











